Alla inlägg under juni 2009

Av Sofie - 6 juni 2009 17:23

läste precis på frida hjärtats bdb.. hon hade skrivit "alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel"

delvis är det väl så, att livet verkligen blivit fel!

Jag menar jag är helt säker på att det inte var meningen att livet skulle se ut såhär..jag menar det var inte meningen att Charlie inte skulle vara hos oss längre :/ 

tänkte bara det när jag läste det hon skrivit..

ajja näe nu ska ja göra mig iordning!


pusskram*

Av Sofie - 5 juni 2009 13:40

iiie ikväll har älskling spelning :) ska bli skoj och min Ellen ska määä :D happyface för det <3 fiifan va ja saknat henne assåå sjukt ju! :/

ajja näe nu ska vi strax käka o sen ska ja fortsätta sminka mig inför ikväll och leta upp kvällens kläder, don´t no what to wear :O

Ellen skulle kanske ta med nån snygg klänning om hon hittade :) goddie! (Y)

nää puss kram på er*

Av Sofie - 4 juni 2009 11:53

vi va uppe med tuppen idag kan man väl säga..hehe..somnade dock senare :P

snart ska vi in till stan en sväng, fixa lite grejer inför älsklingens spelning imorron! ser fram emot det, känner på mig att det kommer bli ass nice :)

när vi kommer hem ska ja dammsuga o lite så, någon råkade ju spilla ut lite salt! "oj, ja spillde lite salt vi behöver nog dammsuga lite" :D haha så sweet!

fint väder äre idag också :) mys mys mys, me like <3

funderar på att föreslå att vi ska köpa med oss vin hem o ha lite mysigt ikväll, får se vad plutten tycker om det :) loooove him<3

näppnäpp nu ska ja pussa lite på älskling så han vaknar efter sin "tupplur" hähä

han kommer tycka jag är skit jobbig :P just because, jag retades som fan när vi skulle sova xD "sosie jillaj att jetas" ;D

de nya språket is babytalk ;D


puss o kram<3

Av Sofie - 3 juni 2009 14:04

måste ju skryta :) känner mig faktiskt lite duktig, har inte rökt sen i måndags eftermiddag nu, så det är 2a rökfria dagen idag (Y) de gillar vi :)

vi har kommit iordning ordentligt i lägenheten nu ja det hade vi iofs redan i måndags kväll :P haha! men ialf dt känns bra och det är massa mysigt :)

tänkte gå ner o tvätta lite nu o va duktig!

igår kväll saknade ja charlie något så in i, fick svårt att somna för låg bara o tänkte, men till slut gick det ialf.. alltid i mina tankar<3


pusskraaam

Av Sofie - 1 juni 2009 12:47

såå då var allt klart inför flytten o nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig att köra upp alla grejer till halmstad!

älsklingen sitter redan i lägenheten o väntar nu :) längtar efter honom! <3


pusskram kanske uppdaterar ikväll när vi kommit iordning!

Av Sofie - 1 juni 2009 00:08

har inget att skriva egentligen.

mer än att; idag flyttar vi! <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards