Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sofie - 10 juni 2009 00:31

idag har vart en väldigt lugn dag faktiskt :)

jag o älsk gick o la oss 8:a imorse, ställde klockan och sov till typ 12..

sen gjorde vi oss iordning och lite så bara, sen möte vi jimi och stack in till stan för o träffa ola och fika, blev också bio såg den nya terminator;

jag gillar ju inte riktigt såna filmer men den va helt okej, har sett massa filmer som är sämre ;)

Ola skulle egentligen hyrt en båt o så, så vi kunde dricka o umgås lite, men eftersom de börja regna i eftermiddags blev det inte så!


sen stack vi hem, satt lite och bara slappade och fixade middag och så..

älsk gjorde skit god ugnsbakad falukorv med potatis o sås, me like :)

skulle tvättat ikväll också trodde jag, men tvättstugan vart redan upptagen :P

så fick boka tid till imorron istället!

Inte för att vi har så himla mkt tvätt, men de är skönt så man slipper ha den liggande liksom osså äre skönt om man inte behöver släppa ner så mkt till tvätten ju!

nu har vi nyss glott tv osså hamnade vi här vid datorerna :)

blir nog sängen snart gissar jag, för jag är ass trött ialf, gissar att älskling också är rätt trött faktiskt! :P


ajja, annars hare inte hänt så mkt idag!  så har inte så mkt mer att skriva idag :P


pusskram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards