Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sofie - 9 juni 2009 00:00

gaash hade skrivit ett ass långt inlägg igår kväll/natt om hela helgen liksom, meeen jag mitt dumb ass glömde spara skiten :O


yaah yaah pallar inte skriva om allt och kommer heller inte ihåg allt jag skrev jööh, såå ah skiter i det berättar lite i korthet istället!


I fredags satt vi hos oss o umgicks lite o så, sen drog vi in till stan och valentine där älsk skulle soundchecka inför kvällens uppträdande..

sen blev det hem till madde en sväng, dricka och umgås och shiet,

senare dök också Ellen & Emma upp även om dom inte blev såå hemskt långvariga haha men det var kul och träffa dom iallafall! :)

Sen blev de in till stan igen, vi stack till blue thai och tog en snabb öl och sen spela älsk, skit duktiga var dom, men de är la klart han är ju Elit när det gäller allt, så även sin musik!


I lördags soov vi länge :) sen blev det lite fest här hemma, meed trevligt sällskap så kvällen var toppen skoj, får vi göra om snart igen hörrni! :)


I söndags sov vi också rätt länge hähä..sen blev det in till stan och käkade middag med älsks manager, de var helt klart trevligt!

God mat och trevligt sällskap jööh!

Sen drog vi hem till oss, dit också 2 andra vänner till älsk kom, satt och drack lite vin/öl och spelade poker och dom spelade något annat spel också, minns inte riktigt vad det hete men jag fattade inte nånting av det så för mig såg det ganska meningslöst ut :P hähä men dom hade säkert skoj ialf!


Sen satt jag och älsk uppe hela natten och snackade, typ 6 timmar om inte mer :O men det var mys och vi fick sagt mycket båda två liksom, äälskar att prata med min baby liksom..




pusskram*


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards