Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sofie - 7 juni 2009 21:23

VEM är jag?

 Sofie, en tjej som bär på många starka känslor och som nog äntligen har funnit mig själv!

VEM vill jag vara?

Jag vill vara en självsäker tjej, som vågar tro och lita mer på människor!

VEM har ansvaret för mitt liv? 

jag och enbart jag har ansvaret för mitt liv och för att det blir vad jag vill att det ska vara!

VAD kan jag?

jag kan såklart en massa grejer, är urduktig på skytte t.ex

VAD vill jag?

Jag vill leva mitt liv lyckligt och kunna vakna varje morgon och känna att livet är värt att leva!

VAD vill jag lära mig?

allt jag inte kan såklart, nä men jag vill lära mig att lita på människor och att lita på mig själv!

VAD behöver jag?

Jag behöver någon som bryr sig om mig och visar att jag är värdefull och älskad och som rättar mig när jag gör misstag, någon som alltid finns här och aldrig sviker min sida.. som min älskling t.ex han gör allt det där<3

VARFÖR väljer jag som jag gör?

hm va ska man svara på det? ibland gör och säger jag grejer utan att riktigt tänka efter vilka följderna blir, men jag börjar bli bättre på det nu och fortsätter jobba med det!

VARFÖR arbete?

för att slippa sitta hemma hela tiden?!

HUR vill jag att mitt liv ska se ut?

jag vill att alla runt omkring mig ska vara lyckliga och må bra, på så sätt blir jag  lycklig och mår bra!

Jag vill leva mitt liv tillsammans med min älskling, börja skaffa familj och bygga upp vårt liv tillsammans liksom!

jag vill att andra ska kunna titta på mig och tänka att jag lever ett bra liv, utan att för den skull avundas mig!


Av Sofie - 7 juni 2009 21:15

yes yes igår blev de lite fest här hemma hos oss.

va väldigt trevligt, måste säga att jag tycker det är 1000ggr roligare och sitta hemma och festa än att sticka ut på stan eller nåt sånt :)

jag menar trevligt sällskap, dricka, musik också lite kortspel,

kan de bli mycket bättre liksom?? tror inte det :)

och idag var vi ute o käkade med Ola, lelles manager, och nu sitter vi ett par stycken här hemma bara och umgås..

Dom spelar nåt brädspel (kommer inte ihåg vad dom sa det hete)

och älsklingen är iväg och fixar en sak, sen blir de nårra öl eller nåt glas vin och bara sitta och umgås och snacka..we like :)


yeah yeah näe nu pallar jag inte skriva mer idag hähä eller inte nu ialf.. skriver kanske senare :)


pusskram<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards