Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Sofie - 13 juni 2009 23:15

sitter hemma o bara tar det lugnt ikväll..

Kom hem från båstad för ett par timmar sen, skönt o komma hem :)

Älsklingen är hos en gammal kompis, jag skulle gått bort till Lina en sväng egentligen men kände att jag är alldeles för trött helt enkelt..

Dom festar o så och jag känner inte riktigt att jag är på humör för det, inte så att jag är irriterad eller sur eller nånting sånt, jag är bara för trött för att sitta på fest liksom :P

Såå sitter här med en kopp kaffe, choklad och en bok :)

Ska läsa och sen blir de väl ta en dusch eller nåt sånt och ligga på soffan o slappa tills mitt hjärta kommer hem inatt :) <3

äääälskar honom ofantligt mkt! <3


puss o kram*

Av Sofie - 13 juni 2009 01:38

just nu sitter jag och älsklingen i båstad, vi åkte hit igår för att vara med på casper o matildas skolavslutning..

Casper o dom skulle sjunga i kyrkan eftersom det var deras sista avslutning på mellanstadiet, jäätte duktiga var dom :)

sen blev det hem o käka tårta o sånt och sen var jag o älsk så trötta att vi somnade, sov typ hela dagen och nu sitter vi och tittar på tv bara..

eller ja han tittar på fotboll och jag sitter här vid datan för fotboll är ju urtråkigt :P

imorron ska vi åka hem igen hade vi tänkt oss..

tycker om att va här och träffa alla, men ska bli skönt att komma hem faktiskt!


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards