Alla inlägg den 9 december 2008

Av Sofie - 9 december 2008 17:54

Du har fått mej att inse att man måste lita på folk..

att man kan älska <3

att man kan vara lycklig fast att hjärtat är ganska trasigt..

du får mig att känna mig hel älskling, en känsla jag inte haft på väldigt väldigt länge!

Jag är så glad för att du finns i mitt liv, kan inte beskriva hur glad

och jag älskar dig verkligen hur mycket som helst!!

Det är svårt att beskriva en kärlek som är så stor!

Men du du du kommer alltid ha den stora platsen i mitt hjärta <3


puss o kram*

Av Sofie - 9 december 2008 12:31

Sitter ute hos pappa nu..

är lite uttråkad, finns inte så mkt och göra :P

men men ska städa lite och sen promenera med hunden en sväng..

Var ute typ en timme igår med hunden, riktigt skönt faktiskt..

Tyckte ja behövde det efter helgens laterier :P höhö!

Ehm jaha..hoppas på att papperna från skolan kommer idag så ja kan gå igenom dom och se vilken utbildning som är kortast och närmast här :P

orkar inte med nån utbildning på typ 3 år eller nåt sånt shit..

i värsta fall får de la bli komvux, omvårdnadsutbildningen där är ju bara på 1,5 år.. hellre det än folkhögskolan där den va på mellan 2-3 år typ.. =/

för sen ska ja ju plugga ett år till om jag ska vidare till behandlingsassistent juuuh... blablabla typ, får kolla när alla papper kommer..

ikväll blire skytte :D wiihoo..synd om mej bara att jag inte kommer se nånting alls eftersom mina glasögon är hos mamma..hahah.. pappa KOMMER klåå mig ikväll för första gången :P

men det kan jag väl bjuda på ;)´haha

nee nee..nu ska ja städa. ha det!


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards