Alla inlägg den 2 december 2008

Av Sofie - 2 december 2008 12:53

Jag och Lillan har varit och gjort fint på Charlies grav idag..

Tagit bort dom flesta sakerna därifrån och lagt granris och sånt.

Jag önskar bara att vi ska få dit en sten snart, men vi är ju lite oense om vad det ska vara för sten så det känns som en omöjligthet att samsas om det just nu..

Jag och mamma har sett en jätte fin sten, lillan tyckte också den var jätte fin och det är den verkligen.

Men pappa ville inte alls ha den stenen för han vill ha en natursten som han själv vill leta upp..Men jag börjar undrar; När han ska orka leta upp den stenen?

Jag förstår inte att han ens vill, jag skulle aldrig kunna hitta en sten någonstans som är fin nog åt min Charlie, hur ska då han kunna göra det, det fattar jag inte riktigt..

Dom senaste dagarna som har gått har jag saknat Charlie extremt mycket, antar att de är så här det ska vara, att det blir värre ju närmare jul vi kommer. =/

Usch jag önskar bara att det var typ januari nu, att december redan var över.. Jag frågar inte längre efter alla dess "högtider" som kommer i denna månaden...dvs lucia, julafton, nyår osv..

jajaja det ska nog bli bra det också!


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards