Alla inlägg den 1 april 2009

Av Sofie - 1 april 2009 09:18

redan ny månad :O vart tar tiden vägen egentligen?? :O

idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 5 månader :) <3

finns ingen som kan göra mig så glad som han :)


sitter i soffan o dricker kaffe, har nyss duschat!

fii va ja sov dåligt inatt, känns som ja inte sovit alls ungefär, eller ja,

jag är så trött ialf!

Men men, piggnar väl nu när ja dricker kaffe hoppas jag!

sen ska ja plocka ihop lite kläder o sen blir det Malmö med mamma o Lie!

 eller ja, vi ska inte va där förän vid 2.. sen är vi klara vid 6tiden ungefär,

o sen resan hem också, detta tar fan hela dagen juuu :O

ajja,  sen imorron ska börja packa lite kläder o sånt som jag ska ha med till älsklingen :) love love love<3


ajja, nu kommer ja inte på så mkt mer att skriva faktiskt!


Charlie, ja har tänkt på dig jätte mkt och jag saknar dig verkligen,

det är dags att komma tillbaka nu, dags att komma hem igen!

vila i frid hjärtat<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards